Výše uvedené se upravuje ve StavNetu. Role ve StavNetu pro editaci těchto údajů se jmenuje katedrální a dostávají ji automaticky všechny sekretářky. Pokud chcete roli přidělit někomu dalšímu, otevřte prosím úlohu v HelpDesku.
Seznam zaměstnanců zobrazený ve StavNetu se přebírá z ČVUT systémů na základě IdM rolí. StavNet jim následně nastaví příznak viditelnosti. Zaměstnanci s pracovní smlouvou a prezenční doktorandi jsou automaticky zviditelněni, dohody o činnosti a podobně nikoliv. StavNet automaticky přiřadí osobě činnost podle jejích IdM rolí. Změnu viditelnosti a popis činnosti osoby může upravit osoba s katedrální rolí (viz výše). Není-li to možné, otevřte prosím úlohu v HelpDesku.
Telefonní linku a místnost si nastavuje každý zaměstnanec sám. Může ve StavNetu, anebo v Usermap. Změna v jednom systému se automaticky přenese do druhého (nejpozději do druhého dne).
Vybrané pozice vypisované na webu, jako jsou vedoucí, sekretářka, rozvrhář a podobně, se řídí IdM rolemi. Žádosti o role se zadávají v Usermap.
O roli vedoucího katedry žádá osobní oddělení a roli schvaluje tajemník fakulty.
O roli zástupce vedoucího katedry žádá vedoucí katedry a sám ji schvaluje.
O uvedené role žádá vedoucí, nebo zástupce vedoucího katedry a schvaluje je vedoucí katedry.
Pokud z nějakého důvodu nemůže dotyčný o přiřazení IdM role požádat, otevřte prosím úlohu v HelpDesku s žádostí o přiřazení role a zdůvodnením, proč to podle výše uvedených postupů nelze zařídit.