Výše uvedené se upravuje ve StavNetu. Role ve StavNetu pro editaci těchto údajů se jmenuje katedrální a dostávají ji automaticky všechny sekretářky.
Seznam zaměstnanců zobrazený ve StavNetu se přebírá z ČVUT systémů na základě IdM rolí. StavNet automaticky přiřadí osobě činnost podle jejích IdM rolí. Změnu popisu činnosti osoby může upravit osoba s katedrální rolí (viz výše).
Telefonní linku a místnost si nastavuje každý zaměstnanec sám v Usermapu. Změna se automaticky přenese do ostatních informačních systémů (nejpozději do druhého dne).
Vybrané pozice vypisované na webu, jako jsou vedoucí, sekretářka, rozvrhář a podobně, se řídí IdM rolemi. Žádosti o role se zadávají v Usermap.
O roli vedoucího katedry žádá osobní oddělení a roli schvaluje tajemník fakulty.
O roli zástupce vedoucího katedry žádá vedoucí katedry a sám ji schvaluje.
O uvedené role žádá vedoucí, nebo zástupce vedoucího katedry a schvaluje je vedoucí katedry.
Problémy a dotazy prosím zadávejte formou tiketu do ServiceDesku, dlaždice IT Služby.