Informace Výpočetního centra

Pro hlášení poruch, problémy s přístupem nebo další dotazy používejte primárně HelpDesk ČVUT. Pouze v naléhavých případech volejte linku 9700 (HelpDesk FSv).

For help, questions or complaints concerning IT, use primarily HelpDesk CTU . In case of emergency only, please call 9700 (HelpDesk FCE).

21. 4. 2021

Pravidla provozu a využívání e-mailových služeb ČVUT.

15. 1. 2021

ČSN a ISO normy online. Nyní dostupné pro všechny studenty a zaměstnance FSv.

8. 1. 2021

Rámcová dohoda pro dodávky výpočetní techniky na rok 2021.

20. 10. 2020

Režim plotrovny v Ds-108 - provozní podmínky.

1. 10. 2020

Nabídka grafických tabletů pro zajištění dálkové výuky.

7. 3. 2019

Nejčastější dotazy ohledně hesla ČVUT. Heslo ČVUT je hlavní přístupové heslo do většiny univerzitních a fakultních systémů. Jeho platnost je z bezpečnostních důvodů časově omezena na 365 dnů od jeho poslední změny. Po uplynutí této doby se heslem nepřihlásíte do žádného systému. Pokud se chcete dozvědět více informací (obecné informace, uživatelské jméno (username), kvalita hesla, první heslo, změna hesla, změna zapomenutého heslo, změna hesla po uplynutí doby platnosti), najdete to na stránkách VIC ČVUT - https://ist.cvut.cz/nase-sluzby/heslo-cvut/

(jsou zobrazeny všechny zprávy)

Po přihlášení se můžete registrovat k odběru novinek z této stránky.