| Přihlášku podalo celkem | 3176 (+5) uchazečů | 100,00 % |
| K přijímacím zkouškám v řádném termínu se dostavilo | 2560 uchazečů | 80,60 % |
| K přijímacím zkouškám v náhradním termínu se dostavilo | 79 (+4) uchazečů | 2,48 % |
| Přijato ke studiu celkem | 2029 (+4) uchazečů | 63,88 % |
| Nepřijato ke studiu | 588 uchazečů | 18,51 % |
| Studijní program | Přihlášeno | Přijato | Min.počet bodů pro přijetí | |
|---|---|---|---|---|
| I - | stavební inženýrství (var.A) | 1108 | 769 | 385 |
| J - | stavební inženýrství (var.B) | 1113 | 783 | 385 |
| D - | Civil Engineering | 6 | 5 | 385 |
| A - | architektura a stavitelství (/1, /2 = hodnocení výtvarných prací) |
590 | 299 | 475/1 540/2 |
| G - | geodézie a kartografie | 359 | 173 | 495 |
| Celkem bakalářské studijní programy | 3176 | 2029 | ||
Poznámka:
"+" = počet uchazečů na magisterský
studijní program navazující na bakalářský studijní program
| Test z matematiky | Test z fyziky | |
|---|---|---|
| Počet úloh | 2637 | 2633 |
| Max.dosažitelný počet bodů | 20 | 20 |
| Min.dosažitelný počet bodů | 0 | 2 |
| Průměr | 10,36 | 10,24 |
| Rozptyl | 20,21 | 15,27 |
| Směrodatná odchylka | 4,50 | 3,91 |
| Výsledky písemné části z matematiky - maximum možných bodů - 20 | ||||
|---|---|---|---|---|
| celkem | 20 - 17 bodů | 16 - 13 bodů | 12 - 8 bodů | 7 - 0 bodů |
| 2637 - 100% | 279 - 10,58% | 571 - 21,65% | 1009 - 38,26% | 778 - 29,50% |
Průměr : 10,36 bodů
| Výsledky písemné části z fyziky - maximum možných bodů - 20 | ||||
|---|---|---|---|---|
| celkem | 20 - 17 bodů | 16 - 13 bodů | 12 - 8 bodů | 7 - 0 bodů |
| 2633 - 100% | 190 - 7,22% | 556 - 21,12% | 1158 - 43,98% | 729 - 27,69% |
Průměr : 10,24 bodů
| Rozdělení podle získaných bodů (20% střední škola + 80% přijímací zkouška) - maximum možných bodů 1000 | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| celkem | 1000 - 700 bodů | 699 - 500 bodů | 499 - 385 bodů | 384 - 1 bodů | 0 bodů |
| 2638 - 100% | 478 - 18,12% | 895 - 33,93% | 646 - 24,49% | 518 - 19,64% | 101 - 3,83% |
Průměr : 534,18 bodů
doc. Ing. Jiří Máca, CSc. v.r.
proděkan pro pedagogickou činnost
25. září 2003