VIC

Elektronické formuláře v ServiceDesku

Stávající papírové formuláře začnou být postupně nahrazovány elektronickými, které budou realizovány v prostředí ServiceDesku ČVUT. Níže popsané informace a postup slouží jako pomoc pro jejich vyplnění.

Členění do struktury ServiceDesku

Formuláře jsou v ServiceDesku umístěny pod dlaždicemi Administrativa -> Online formuláře a nyní budou abecedně seřazeny vedle sebe.
V okamžiku většího množství formulářů budou na tomto místě vytvořeny dlaždice pro každé oddělení děkanátu podle struktury na Portále FSv a formuláře daného oddělení naleznete pod těmito dlaždicemi.

Pokud některý z formulářů nevidíte, znamená to, že do něj nemáte přístup a prostudujte si následující odstavec Řízení přístupů.

Řízení přístupů

Každý formulář je automaticky zpřístupněn osobě, která podle dosavadních zvyklostí podepisovala jeho papírovou předlohu. V naprosté většině to jsou vedoucí jednotlivých kateder nebo středisek, tedy držitelé rolí B-11xxx-VEDOUCI.

Pokud je potřeba tuto zvyklost změnit, může vedoucí katedry nebo střediska prostřednictvím ServiceDesku požádat o zpřístupnění formulářů pro jinou osobu.

Vyplnění formuláře

Vstupní formuláře mohou být složeny z roletových menu, z textových polí a z radio buttonů. Pokud je to možné, jsou daná pole předvyplněna, nebo se nabízí číselníky přímo z Informačních systémů ČVUT.

Formuláře se nijak nepodepisují, jako ověření identity žadatele slouží přihlášení do ServiceDesku.

Pokud máte problémy s konkrétním formulářem, kontaktujte prosím oddělení děkanátu, kterému formulář přísluší.

 

Vzorové vyplnění formuláře pro žádost o vytvoření vztahu partner FSv:

 

Formulář v ServiceDesku